Vernieuwing

Betrouwbaar vernieuwend dat is het motto van de PvdA voor de komende jaren. Betrouwbaar als het gaat om bestuur, een man een man – een woord een woord, opkomen voor een ieder die het nodig heeft en alert en waakzaam als het gaat om onze zorg, jeugd, sociale voorzieningen en werkgelegenheid.

Maar we willen niet stil staan en vinden dat het daarom ook tijd is voor vernieuwing. Bestuurlijke vernieuwing, vernieuwing op het gebied van wonen en zorg en vernieuwing op de arbeidsmarkt.
Maar we willen wel betrouwbaar vernieuwend zijn, dus niet vernieuwen omdat het zo leuk staat,vernieuwend door ad-hoc beslissingen te nemen of vernieuwen in de waan van de dag. Maar met visie en onderbouwing, zoals u altijd van ons gewend bent geweest.

In ons verkiezingsprogramma geven we aan wat u van ons kunt verwachten, waar we willen vernieuwen en waar we al decennia voor staan. Namelijk een betrouwbare en eerlijke besluitvorming, een visie met vooruitstrevende ideeën passend bij het karakter van ons eiland, geen loze beloftes, wapperpolitiek of populisme maar betrouwbaar vernieuwend en vasthoudend aan onze principes.

Via onderstaande afbeeldingen ga je naar diverse onderwerpen. Alles lezen over de standpunten van de PvdA Ameland vraag dan een verkiezingsprogramma aan.

Begeleid wonen

Betrouwbaar bestuur